• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Психолого-медико-педагогічна консультація
Ви виховуєте дитину з проблемами у розвитку? Ця інформація для Вас

Як зробити так, щоб діти, які потребують допомоги, вчасно звертались до фахівців?Як зробити дитину більш впевненою, а батькам навчитись не боятися майбутнього?Районна психолого-медико-педагогічна консультація (далі РПМПК), виконуючи функції інформаційно-консультативного і корекційно-розвиткового напрямків роботи, сприяє розв’язанню різноманітних проблем пов’язаних з вихованням дітей, які мають порушення в розвитку.

Діяльність РПМПК спрямована на:
- виявлення, психолого-педагогічне вивчення, оцінку труднощів та потенційних можливостей розвитку дітей віком до 18 років, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, мають ознаки ризику виникнення труднощів пізнавальної діяльності та поведінки;
- консультування батьків (осіб, які їх замінюють), педагогічних працівників з питань вибору можливих форм і методів навчання;
- облік дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку;
- організацію індивідуальної корекційно-розвиткової допомоги дітям, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку;
- психолого-педагогічний супровід сімей, які виховують дитину зі складними вадами розвитку, у тому числі з інвалідністю;
- залучення батьків (осіб які їх замінюють) до участі в реабілітаційному процесі шляхом їх участі у проведенні корекційно-розвиткових занять, надання методичних рекомендацій щодо розвитку і виховання їх дітей.

Консультування та психолого-педагогічне вивчення дітей в РПМПК здійснюється за зверненням батьків (осіб, які їх замінюють) та з обов’язковою їх присутністю. Показаннями для здійснення такого консультування можуть бути порушення формування у дитини пізнавальної діяльності згідно з віковими нормами, труднощі засвоєння нею знань, уміння, навичок.

Графік консультацій спеціалістів ПМПК
Тоцька Ю. О.
Завідувач
Понеділок
8.00 - 17.00
Радзевіло О. О.
Консультант вчитель-логопед
Вівторок
9.00 - 12.00
Сорока І.Є.
Консультант практичний психолог з питань девіантної поведінки та інтелектуального розвитку
П'ятниця
9.00 - 12.00
Василенко Т. О.
Консультант-лікар -психіатр
Середа
15.00 - 17.00
Часи роботи спеціалістів:
Понеділок – Четвер 8.00 – 17.00
П’ятниця 8.00 – 15.45
Перерва на обід 12.00 - 12.45

Примітка:

- в разі потреби початок роботи з 7.30 – 16.00,

- перерва з 12.00-12.15

Ми знаходимося за адресою: 70600, Запорізька обл., м. Пологи, вул.: Привокзальна, 23 (на території КУ «Міжшкільний навчально-виробничий комбінат Пологівської районної ради» навчальний корпус №3)
Електронна адреса: pologi.pmpk@gmail.com
Контактний телефон: 5-01-69


Склад ПМПК

/Files/images/pmpk-2015/Тоцька.jpg Тоцька Юлія Олегівна – завідувач.

/Files/images/pmpk-2015/Радзевило.jpg

Радзевило Олена Олександрівна – консультант-вчитель-логопед

/Files/images/pmpk-2015/IMG-e42bcb5db382021afadc32790d0c0579-V.jpg

Сорока Ірина Євгенівна– консультант-практичний психолог з питань девіантної поведінки

/Files/images/pmpk-2015/Василенко.jpg

Василенко Тетяна Олексіївна – консультант-лікар-психіатр

.

.

.

.

.

/Files/images/pmpk-2015/IMG-ba245b0944a1260e7c5e9b60760a9079-V.jpg .

.

Капітонова О.В. - консультант-практичний психолог з питань інтелектуального розвитку

.

/Files/images/pmpk-2015/IMG-422e15bb1a53e71f4a838c13929b0af8-V.jpg

.

7 принципів універсального дизайну школи

22 поради сім'ям учасників АТО

Відкриваємо клас з інклюзивним навчанням: хто що робить

«Інвалідність» та знання з «доступності» та етикету.Основні принципи етикету в спілкуванні з людьми з інвалідністю

Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з особливими освітніми потребами, які навчаються у загальноосвітніх школах в умовах інклюзії

Методичні рекомендації для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють в умовах інклюзії

Методичні рекомендації працівникам психологічної служби закладів освіти щодо соціально-психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами

Особливості педагогічного супроводу дітей з різними психофізичними вадами в умовах інклюзивного навчання

Поради батькам, у яких є діти з особливими освітніми потребами

Універсальний дизайн як допомога учневі: поради педагогам

Як скласти індивідуальний навчальний план і навчальну програму для дітей з особливими освітніми потребами

Кiлькiсть переглядiв: 466

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.