- Групи смерті в соцмережах:як батькам розпізнати небезпечне захоплення підлітка
- Батькам: як уберегти свою дитину від участі у групах смерті
- Рекомендації по змістуіндивідуальної карти обліку динаміки розвитку дитини
- Керекція розвитку рук при ДЦП
- Основні відмінності між завданнями вчителя та асистента
- Індивідуальна програма розвитку
- Методичні рекомендації з питань організації роботи асистента вчителя в інклюзивному класі
- Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями)у 2016/2017 навчальному році
- Перелік корекційно-розвиткових програм, рекомендованих МОН України, для організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у 2016/2017 навчальному році
- Характеристика на дитину з особливими освітніми потребами
- Корекційно – розвивальна програма для дітей із затримкою психічного розвитку
- Основи корекційної роботи з учнями, які мають особливості психофізного розвитку
- Короткі характеристики особливостей пізнавальної діяльності та корекційні прийоми
- Навчально-методичний посібник "Основи інклюзивної освіти"
- Рекомендації практичним психологам по роботі з дітьми з обмеженими можливостями
- Рекомендації соціальним педагогам по роботі з дітьми з обмеженими можливостями
Кiлькiсть переглядiв: 142

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.